119,3137

Međunarodna konferencija za turizam i hotelijerstvo - MEKST

U Novom Sadu će se u periodu od 24. do 26. novembra 2017. godine održati četvrta MEKST konferencija, na kojoj će se govoriti o: primeni digitalnog marketinga u turizmu, novim trendovima u hotelijerstvu i sportskom turizmu.

MEKST je prošle godine okupio više od 800 učesnika iz 15 zemalja Evrope, a čak dve nedelje pre njegovog održavanja kapacitet je bio maksimalno popunjen.

mekst-2017-1

Predavači koji su do sada potvrdili dolazak na MEKST 2017 su:

  • Dalibor Šumiga, PROMOSAPIENS CEO and Google Growth Engine Ambassador (Adriatics)
  • Ana Mirković, izvršni direktor Digital Communications Instittute
  • Svetlana Stanišić, Univerzitet Singidunum
  • Gianluca Laterza, Tripadvisor
  • Gorazd Čad, CEO Toleranca marketing
  • Ivan Bildi, CEO Marketing Online
  • Vladimir Vanja Grbić, proslavljeni srpski odbojkaš i olimpijac
  • Dumitru Troanca, Univerzitet Sibiu
  • Leonadro Buzov Vulas, direktor prodaje i marketinga, Riviera Hotela Dubrovnik

Predavanja će se održati na Prirodno-matematičkom fakultetu u Novom Sadu, u najvećem amfiteatru (A1).

Smeštaj je obezbeđen u strogom centru Novog Sada za sve učesnike.

Kotizacija:

  • 50 evra (obilazak grada, kotizacija za predavanje, dve kafe pauze, posluženje na pauzi između predavanja, radni materijal konferencije, ulaznice za noćnu zabavu i sertifikat). Za studente je obezbeđen popust od 50%.
  • 49 evra (smeštaj u strogom centru grada, dva noćenja, obilazak grada, kotizacija za predavanje, dve kafe pauze, posluženje na pauzi između predavanja, radni materijal konferencije, ulaznice za noćnu zabavu i sertifikat).
  • 89 evra (smeštaj, dva noćenja sa doručkom, obilazak grada, kotizacija za predavanje, dve kafe pauze, posluženje na pauzi između predavanja, radni materijal konferencije, ulaznice za noćnu zabavu, sertifikat i večera sa predavačima).

Više informacija na sajtu www.fortuns.net

Univerzitet Singidunum © 2017